CULTURE/음악감상실

Louis Armstrong - A Kiss to build a dream on

로드그래퍼 2012. 1. 18. 04:25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A Kiss to build a dream on  ▒ 
 

Give me a kiss to build a dream on

And my imagination will thrive upon that kiss

Sweetheart, I ask no more than this

A kiss to build a dream on

 

꿈을 건설하기 위해선 나에게 키스를 해주세요.

나의 상상은 그 키스에 의해 번창될 거예요.

연인이여, 나는 그 이상의 것을 요구하지 않을거예요

꿈을 건설하기 위한 키스를...

 

 

Give me a kiss before you leave me

And my imagination will feed my hungry heart

Leave me one thing before we part

A kiss to build a dream on

 

당신이 나를 떠나기 전에 내게 키스를 해주세요.

그러면 나의 상상이 나의 배고픈 마음을 채울거에요.

우리가 헤어지기 전에 나에게 한 가지만 남겨주세요.

꿈을 건설하기 위한 키스를...

 

 

When I'm alone with my fancies... I'll be with you

Weaving romances... making believe they're true

 

내가 혼자서의 상상을 할 때엔. 당신과 나는 함께 있을 거예요.

우리의 사랑을 만들어가면서... 그 상상이 사실인척 하며...

 

 

Give me your lips for just a moment

And my imagination will make that moment live

Give me what you alone can give

A kiss to build a dream on

 

잠시만 내게 키스를 해주세요.

그러면 나의 상상이 그 순간에 생명력을 줄 거에요

당신만이 내게 줄 수 있는 것을 제게 주세요

꿈을 건설하기 위한 키스를...

 

 

When I'm alone with my fancies... I'll be with you

Weaving romances... making believe they're true

 

내가 혼자서의 상상을 할 때엔. 당신과 나는 함께 있을 거예요.

우리의 사랑을 만들어가면서... 그 상상이 사실인척 하며...

 

 

Give me a kiss to build a dream on

And my imagination will thrive upon that kiss

Ah~ sweetheart, I ask no more than this

A kiss to build a dream on

 

꿈을 이루기 위해선 나에게 키스를 해주세요.

나의 상상은 그 키스에 의해 번창될 거예요.

연인이여, 나는 그 이상의 것을 요구하지 않을거예요

꿈을 건설하기 위한 키스를

 

 

33612