CULTURE/MV & Live

Edith Piaf - Autumn Leaves (Les Feuilles Mortes)

로드그래퍼 2009. 9. 2. 04:45

 

 

 

Edith Piaf - Autumn Leaves

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The falling leaves drift by the window
낙엽이 창문가에서 흔들리네 
The autumn leaves of red and gold
붉고 금빛의 가을 낙엽 
I see your lips, the summer kisses
나는 너의 입술을 보네, 그 여름의 키스   
The sunburned hand I used to hold
햇볕에 탄 손을 난 잡곤 했었지 


Since you went away the days grow long
그대가 멀리 떠난 후로 시간은 길어졌어 
And soon I'll hear old winter's song
그리고 곧 나는 오래된 겨울노래를 들을거야 
But I miss you most of all, my darling
하지만 나는 무엇보다도 당신이 그리워 내 사랑  
When autumn leaves start to fall
가을 잎사귀가 떨어지기 시작할 때


I see your lips, the summer kisses
나는 너의 입술을 보네, 그 여름의 키스 
The sunburned hand I used to hold
햇볕에 탄 손을 난 잡곤 했었지


Since you went away the days grow long
그대가 멀리 떠난 후로 시간은 길어졌어
And soon I'll hear old winter's song
그리고 곧 나는 오래된 겨울 노래를 들을꺼야
But I miss you most of all, my darling
하지만 나는 무엇보다도 당신이 그리워 내 사랑
When autumn leaves start to fall
가을 잎사귀가 떨어지기 시작할 때