CULTURE/영화드라마음악

Lauren Wood - Fallen (영화 Pretty Woman 中에서)

로드그래퍼 2009. 1. 21. 16:29



Lauren Wood - Fallen


 

 

I can't believe it 

믿을수가 없어요
You're a dream coming true

꿈이던 당신이 현실이 되었다니
I can't believe HOw I have fallen for you

어떻게 당신과 사랑에 빠질수가 있죠 믿을수가 없어요
And I was not looking

그리고 나는 기대하진 않았어요
was content to remain

사랑이 남아 있다고
And its ironic to be back in the game

그리고 다시 사랑을 하게 된다면 그건 '아이러니'라고

You're the one Whose led me to the sun

당신은 나를 태양으로 이끌어준 바로 그 사람이에요
HOw could I know that I was lost without you

당신이 없다면 방황하고 있을거에요

And I wanna tell you

그리고 나는 당신에게 말하겠어요
You control my brain

당신은 나의 사고를 다룰 수 있고
And you should know that you're life in my veins

그리고 당신이 내 정맥속에 삶과 같다는 걸 알아주세요
u're the one Whose led me to the sun

당신은 나를 태양으로 이끌어 준 바로 그 사람이에요
How could I know And I was lost without you

당신이 없다면 방황하고 있을거에요

Ooh, I can't believe it

오~ 믿을 수가 없어요
You're a dream coming true

꿈이 현실이 되는 것을
I can't believe how I've fallen for you

어떻게 당신과 사랑에 빠지다니 믿을수가 없어요

And I was not looking

그리고 나는 기대하진 않았어요
was content to remain

사랑이 남아 있다고

And its ironic to be back in the game

그리고 다시 사랑을 하게 된다면 그건 '아이러니'라고